torsdag, april 20, 2006

hehe, livet i solgläntan...


Hej!

Kom hem från Vuosko för tre dar sen, fast jag egentligen hade velat stanna där ett bra tag till. Typiskt att batteriet i kameran tog slut första dan så jag fick inte några fina bilder därifrån heller=( så himla typiskt! Jag hade ju velat fota örnen som tog våra fiskar å räven som vi matade, hade fått en himla bra närbild på den eftersom han bara var 2 meter från mig! Men till sommaren ska jag i alla fall försöka ta mig dit igen, har inte var där på sommarn å på flera år, kommer inte ens ihåg sist...nåväl här är i af en bild som min syster tog på mig när jag fick första fisken på Vuoksa, vi fick totalt 52 stycken på hela helgen!

1 kommentar:

- Anna Svonni sa...

Tjena.. Trist att du inte fixar till bloggen bättre! Jag vill ju ha nåt å läsa. herrå