fredag, mars 30, 2007

Hej Hej Hallå!

NU är det vår...var ute med skotern igår å det är typ vatten på isen överallt här nu! För en vecka sen var det inget! det har ju varit varmt rätt länge nu, igår kväll var det bara -1. Hoppas det inte smälter allt för mycket till påsk i af för då ska vi till fjälls! För några år sen när vi var där så var det + grader typ hela tiden, vi höll inte på att komma därifrån för det fanns inge snö! Å värsta genomslaget...hoppas det inte hinner bli så nu! Den här säsongen har gått så himla fort, men det är väl så att tiden går fort när man har roligt! Å det har faktiskt varit himla kul, jag har träffat många underbara människor! Men när jag hör deras berättelser om vad de har gjort tidigare så får jag lite ångest! För vad har jag gjort!?Inte ett jävla skit egentligen! Jag har bott här hela mitt liv, haft jobb som inte är nå kul eller givande på nåt sätt, jag har ingen vidare utbildning...Men saken är den att jag vet ju inte vad jag vill göra! Hade jag haft nåt som jag verkligen brann för skulle jag ju göra det, utbilda mig inom det...Men jag vet inte...Jag vet väl några saker som jag skulle vilja göra men...Jag vill väl inte tillräckligt mycket! Jag önskar att jag hade ett sånt stort intresse som min syster har! Kanske inte just om samma sak men i af ett stort intresse som man kan lära sig hur mycket som helst om å göra på fritiden å oxå jobba med!Hade vart toppen...Men nåt måste jag hitta på snart för jag börjar ju bli gammal!=) nåväl...ut i solen med mig! BE GOOD!

Inga kommentarer: