onsdag, juli 18, 2012

Äntligen sol och lite värme!

Det regnade tidigt imorse men sen blev det fint, sp vi packade med lite fika och skulle fara ut med båten. Just när Erik sätter ena foten i båten börjar det spöregna! Det totalt vräker ner i typ 5 minuter för att sen bli sol igen! Hehe...så vi for på en liten båttur dör vid lunchtid. Sen har det varit voffelkalas här med Bibbis mostrar och morbröder fram tills nyss! Och nu ska väl vi börja tänka på vad vi ska äta till middag.

Jag har gjort ett försök till att sy idag men det gick inte! Blev ju jättedålig i lördags och det har inte blivit helt bra efter det! :( jag har ju inte med min nackkudde heller, då kanske det hade varit bra nu om jag haft den...och det är bara en och en halv vecka kvar tull Marko så jag börjar få lite panik!

God kväll

Inga kommentarer: