torsdag, oktober 11, 2012

Hej!

Jag är hemma i Jukkas en sväng! Flög över till Torneträsk igår eftermiddag/kväll. När jag kom till bilen hade all bromsolja läkt ut så morsan och Tommy fick komma och hämta mig, så jag var inte hemma förrän vid 20:30. Fast jag var in hos morsan en sväng och åt plättar innan.

Sen när man kommer hem så har det varit strömavbrott och luftvärmepumpen är inte på varav det är +6 inne! Tur att det finns ved alltså! Så jag var uppe rätt länge igår kväll och donade lite. Var ju tvungen att kolla Svenska Hollywoodfruar på tv3 play, hehe! 

Idag ska jag hinna göra en massa saker och ikväll är det vävkurs. Imorgon eller på lördag är det gärde så jag flyger upp igen. Efter gärdena åker vi upp till Vuosko igen några dagar. Det är nog sista svängen för denna höst.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: