lördag, november 10, 2012

Jobblördag!

Det är jobblördag typ varannan vecka för mig, iom att Erik är på jobbet så kan jag lika gärna jobba. Plus att jag nu jobbat på ICEHOTEL hela den här veckan så jag har inte hunnit göra nåt i företaget alls.

Jag tänkte ju att jag skulle gå till butiken och i första hand ta hand om en present som behöver några stygn till och sen ta mig an kolten som helst ska vara klar till den 24 nov när det är dop! MEN jag har nyckeln dit i bilen och bilden har Erik på jobbet. Så jag får jobba med hemsidan hemma i stället.

Det är ganska skönt väder idag, -3 bara. Mulet. Det har varit sol så gott som varje dag hela veckan med jättefina upp och nedgångar! =) Det är så himla vackert här på vintern när allt är vitt! Det är nästan så man glömmer det när man ibland längtar bort härifrån...


Ha en härlig lördag! Nu ska jag jobba vidare...

Inga kommentarer: