fredag, februari 08, 2013

Fredag!

Igår var vi till Jokkmokk på marknaden med kusinen och hans familj. Det var en mysig dag trots bitande kyla. Jag hade inte planerat att köpa nåt men man måste ju passa på att köpa material när det finns så mycket att välja på! Så jag köpte några killingskinn och även ett kaninskinn man kan kanta mössor med tänkte jag.

Man var som helt slut när man kom hem igår kväll och jag har känt mig helt trött i kroppen på jobbet idag! Men efter lunch så piggnade jag till. Imorgon är det full fart på jobbet när direktflyget från London. Det är bra för då går tiden fort=)

Erik är på övernattningstur och slutar imorgon kl 10. Unni är också med dem=)

Jag ska lägga mig under täcket och kolla på Skavlan och sen ska jag sova gott och passa på att bre ut mig när jag är ensam i sängen!

God natt!

Inga kommentarer: