måndag, januari 05, 2009

Storlien!
Det blev som så att vi åker till Storlien istället för Vuosko! Vi får väl ta det en annan gång...Jag går av mitt nattskift kl 07:00 och då är Erik redo med bilen packad och kommer och hämtar mig så far vi direkt. Det tar ju ändå ett bra tag att åka dit, typ 10 timmar eller nåt sånt. Och Världens tråkigaste väg dessutom! Fast vad märker jag när jag ligger i sovsäcken i baksätet=) Har just sagt god natt till de sista gästerna som ska sova kallt i natt, full personal! Håller på att mentalt ladda inför skidveckan=) Ska ju inviga min nya bräda och boots och allt! Och tydligen har det kommit en massa snö där! Kommer att bli grymt! Om jag inte får problem med att vända tillbaka min dygnsrytm, tycker det är det svåraste med nattjobb...Tänkte átt jag skulle försöka hinna åka förbi mitt gamla jobb i Åre när jag ändå åker förbi där, och säga hej till de som jobbar. Kan knappt fatta att jag vart där och jobbat! Helt ensam i lilla Åre=) Nåväl, ska fixa mina sista sysslor och sen vänta på min transport härifrån! GOD NATT

Inga kommentarer: