onsdag, maj 13, 2009

Nu börjar resfebern komma smygande...Nu är det ca 3 veckor kvar tills vi åker till Indien, fast redan nu på tisdag åker vi till Eriks föräldrar i Småland. Jag är mest rädd för att jag sa glömma nåt här hemma, fast det mesta går väl att hitta där känns det som...Men ÄNDÅ=) Man vill ju ha sina egna grejer! 

Vi kom hem från Vuosko i söndags efter drygt 1 ½ vecka där uppe! Vi tänkte inte vara där mer än 5 dagar men föret tog slut så vi fick helt enkelt förlänga vistelsen och åkte hem genom Norge, vilket inte heller var helt fel för då fick vi se några nyfödda kalvar=) 

Idag har jag varit svinduktig och effektiv=) Det första jag gjorde när jag steg upp var att göra frukost till Erik, koka kaffe å allt=) sen, innan han ens kommit upp ur sängen, diskade jag! Satte på en maskin tvätt och sen for jag till Ams, efter det gymmet i 1½ timme! När jag kom hem värmde Erik mat åt mig och sen damsög jag och skurade hela huset (som att det är svinstort=)! Så nu väntar en välförtjänt kväll framför teven!  Mys å kram 

Inga kommentarer: