söndag, maj 24, 2009

Idag skulle jag faktiskt ha kunnat ha klänningen jag hade tänkt ha på kalaset, det var nog varmt! Lite blåsigt men nog varmt ändå! Vi har vart iväg i typ 8 timmar på kalas i Ljungby. Eriks farfar Evert har fyllt 89 bast! Träffat alla gamla släktingar och varit i en missionskyrka för första gången! Det var ganska så likt en vanlig kyrka. Efter gudsjänsten var det kyrkkaffe och då passade födelsedags-gubben på att sjunga! Han var riktigt bra på det, det var kul att se =) Han har ju iofs tom släppt en skiva så sjunga kan han ju! 

Jag hoppas på riktigt varmt väder imorrn så jag kan ligga ute och pressa! Måste ju åtminstone hinna få lite hudfärg på kroppen innan vi åker! Och snart är det dax för den andra sprutan oxå! Men jag tror bestämt att min nålfobi släppt lite grann efter den första, det var nämligen inte alls så farligt som jag hade trott! Kändes ju knappt...Men det som känns är ju när man ska ta blodprov i armvecket! Det är en helt annan sak än att ta en spruta med vaxin!

Ikväll lovade Bibbi att hon skulle dra fram gamla fotoalbum från när Erik var liten! Det har jag länge längtat efter att få se=)

Inga kommentarer: