måndag, maj 18, 2009

I natt drömde jag om flygplan...Erik hade ansvaret för packningen och hade inte packat ner mina saker så jag hade fullt upp med att leta kläder osv så jag missade planet! Därför har jag nu kollat igenom packningen ett flertal gånger å verkligen försäkrat mig om att allting är med! Erik är ansvarig för sina saker och jag för mina=)

Nu är allt klart här hemma, skotrarna är under tak, gräsmattan är krattad osv...Vi har tom hunnit med två grillningar de senaste dagarna när det vart så bra väder. Jag och Nina har ju en teori om att detta är de varmaste dagarna den här sommarn, för det brukar ju vara så, att det är hur varmt och fint som helst nu och sen är det kallt resten av sommarn! Tur att vi åker till Indien och tinar upp oss lite=)

Imorrn kvart i två åker till Ronneby via Stockholm...Ska hälsa på Eriks syster som även hon heter Ida ( som alla i min släkt oxå!) Sen kommer Svenne -Banan och hämtar bort oss till Värnis...Snart har resan börjat=)

Ska ta in den sista tvätten och kolla igenom ryggan en sista gång=) sen en stödvila innan resan imorrn!

God natt

Inga kommentarer: