söndag, maj 31, 2009

I morrn lämnar vi landet! Faktum är att vi redan har brännt oss åt helvete! Jag satte i af solskydd, fast inte på hela kroppen därav är jag bränd, men inte alls lika gravt som Erkki. Men det är på en del av kroppen som jag ändå inte får visa i det land vi ska till (dvs magen och låret och halva skinkan) så det är lugnt=) Det har varit en helt sjukt varm dag o Stockholm idag! Bara att vänja sig kan man säga, fast idag har det "bara" varit +32 i Bombay! Och imorgon är vi i London hela dan, där är det ungefär samma väder som här just nu.

På tisdag morgon landar vi i hettan! Och kaoset! Kan knappast tänka mig att det inte är kaos i ett land med så mycket folk ( ca 1000000) och typ ingen hum om tid ELLER trafikregler! Men så länge folk är snälla och inte ska ljuga när man frågar nåt eller försöker lura en så...Fast det kommer de ju att göra, och jag kommer att bli förbannad, för sånt pallar jag bara inte med! Som igår tex när vi var påväg från Skansen in till stan..Vi hade ätit en korv på vägen och det fanns inte EN enda papperskorg förrän nästa korvgubbe vi kom till. Och den jävla gubben sa att han skulle ha 5 spänn för att vi skulle få slänga nåt i hans papperskorg! Han kan ju inte vara sann tänkte jag å skakade på huvudet och gick vidare...DÅ sa han att han skämtade! KUL skämt skitgubbe! Sånt är inte kul! Man bli ju bara förbannad...

Måste väl erkänna att det börjar bli lite pirrigt nu! Det ska bli spännande och kul och se om ens förväntningar uppfylls eller ej! Jag har i af förberett mig på att allt är jävligt skitigt och grisigt och kanske tom äckligt! Dålig standard på typ allt! Hett, stressigt, trångt...Då kan det väl bara bli bättre=)

Får se när jag får tag på en dator nästa gång...Hoppas resan går bra ( hyffsat rädd för att vi ska krascha!)

KRAM alla

1 kommentar:

Anonym sa...

De flesta flygolyckor sker på marken så du ska nog inte va orolig :)

/Anna