torsdag, juli 23, 2009

Äntligen är huset rivet och timmret nedplockat! Det tog exakt 12 dagar. Det gick rätt fort tycker jag ändå, trodde aldrig vi skulle hinna på de tre veckorna vi hade på oss, helst med tanke på att det bara skulle vara vi två, för jag är väl inte till så mycket till hjälp när det kommer till att bära tunga saker! Men som tur var så fick vi hjälp av min bror Johan och även Eriks kompis Johan som kom upp från Uppsala. Utan de hade det nog aldrig gått, så tack för hjälpen!!=) Nu är det bara det största projektet kvar, att få upp den igen! Vem vet det kanske inte ens går, min ritning kanske är för dålig och märkningen för svag!

Idag började jag tänkte på Malaysia och våran resa...Vad vi gjorde och hur härligt det var...Längtar tillbaka...Jag kommer ihåg hur jag tänkte när jag var där och höll på att svettas ihjäl i +37, att säkert när jag kommer hem att jag kommer att längta tillbaka till detta, det var ju helt obegripligt då för då ville jag bara till ett svalare ställe. Men nu när man är hemma i Jukkas och det är +13 och man fryser så hade det ändå varit skönt med lite värme=) Vi har redan börjat fundera på våran nästa resa!

Inga kommentarer: