måndag, november 15, 2010

Det har varit en sjukt jobbig dag på jobbet idag, två man kort! Men tillslut kom en ersättare så vi var bara en kort! Typ suttit i kassan två timmar i sträck och sen posten två timmar i sträck! Och som jag har längtat till mina korta dagar denna vecka men de är ett minne blott nu eftersom jag måste jobba längre när vi har en man kort hela veckan. Nåväl, som sagt inge länge kvar nu=)

När jag körde hem från jobbet ikväll, typ vid halv åtta tiden, mötte jag en galning som var ute och joggade!! Då börjar jag fundera på hur jäkla långt folk är beredda att gå när det gäller träning egentligen? Är det värt liksom? Nämde jag att det är -25 grader ute?! Varför inte köra inne på löpband? Det måste ju göra sjukt ont i luftvägarna juh! Jaja han kanske hade det bra, vem vet...Men jag hade då inte!

Nu ska jag dra iväg till stan igen och hämta Erikki från jobbet. Han fick inte igång bilden trots att den vart i motorvärmaren i typ 2-3 timmar. Verkar som att den måste vara i mycket längre än då...

Herrå

Inga kommentarer: