söndag, juli 03, 2011

Söndag

Hej å hå!

I helg har jag inte gjort ett skit! Var helt slut i fredags så jag tänkte att jag ska bara slappa hela helgen, jag har ju ändå vart ensam hemma. Det är rätt skönt att vara själv ibland, men efter ett tag så blir det rätt trist.
I fredags så var jag å syrran hos Maria och kollade film och käkade chips. Kommer inte på vad filmen hette, men det är nån ny komedi som de gör reklam för på tv nu, med David Schwmmer och Jennifer Aniston i af. Den var riktigt bra, man fick sig några skratt. Jag brukar typ aldrig skratta åt komedier så det säger väl allt.

Igår vart det rätt varmt i solen så jag låg på gräsmattan och läste bok och solade, sen for jag in till stan och fixade håret på mamma som skulle på middag och sen festival. Resten av kvällen satt jag framför datorn och åt nötter och byggde en ny hemsida som jag lagt upp idag efter några om och men! Jag är asnöjd! (www.madeinjukkas.com)

Idag har det inte varit så soligt så jag har varit inne nästan hela dan och städat. Det är inte kul så det tog rätt lång tid, tog några pauser emellanåt! Sen blev det sol här mot kvällskvisten så jag cyklade runt byn en sväng. Och inte långt efter det kom Erik hem =)

Så var den här helgen över och det är fullt skägg igen imorrn!

God natt!

2 kommentarer:

Anna sa...

Vem är David Schwmmer??? Adam Sandler heter han ju...

Ida-Marie sa...

just ja! Men det är för att de är så lika...