onsdag, juni 29, 2011

Onsdag?

Nu har mina nya glasögon kommit. Det gick ju jättesnabbt! De sa att det skulle ta typ två veckor men det tog väl inte ens en vecka? Det känns lite konstigt fortfarande med dem men man får väl se om det blir bättre.

Idag och igår har det varit riktigt varmt och härligt i luften, ganska fuktigt och ingen sol. Solen har synts till lite mer idag. Perfekt väder enligt mig! Inte för varmt och inte för kallt.

Jag har varit på stan och gjort ärenden hela dan, gjorde bort lite datorjobb imorse innan jag åkte upp. Har köpt lite nytt spets som jag ska ha till mina mössor som jag tänkte börja sy här någon dag när alla armbands beställningar är klara! Fingrarna är typ sönder tryckta för att jag sytt så mycket. När man trycker nålen tillräckligt mycket så går det tillslut hål i skinnet och det är inte skönt! Så jag tänkte att det är nog bäst att göra nåt annat ett tag så det får läka. Köpte ju några fina tyger i Småland när vi var där så det ska bli kul att äntligen få jobba med dem!

Nu måste jag nog äta något...

Ha en trevlig kväll!


1 kommentar:

Anna sa...

Köp fingerborg typ i gummi