fredag, juni 03, 2011

Jag har varit duktig och ordnat i min garderob. Tagit bort lite som jag aldrig använder, slängt lite. Nu är allt i sin ordning, men det varar nog inte lägre än till imorrn! Ute hänger nämligen allt jag tvättat hela dan idag, (två IKEA kassar) och det ska ju också in i garderoben. Allt är ju inte mitt men mer än hälften!

På tal om hälften; igår när vi just hade gått och lagt oss uttryckte Erik sitt missnöje med våran ganska smala säng (140 cm) genom att ge förslaget att han borde få mer plats. Han tyckte liksom att eftersom han är 30% större än mig borde han få 30% mer plats, dvs att han skulle få 80% och jag ska då ligga och balansera på mina 20%!! Jag tog inte förslaget! hehe! Det är 50/50 som gäller fortsättningsvis också.

Vi var och fikade lunch på Safari, jag, Maria, Holger, Anna och Bodil. Alla tre som tog ciabatta tyckte att det blivit mindre! Dåligt! Samma pris men mindre mat, inte okej! Måste snart fara till det nya fiket i G-vare också! Var ju in där en sväng förra fredan, och det verkar hur grymt som helst! Får ta det när jag och Maria åker dit och hälsar på Jessica!

Nu är det dax att börja bestämma sig för vad man ska äta till middag!!

Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad gäller sängen: Föreslå att ni ligger tvärs över istället. Lär ju funka hyggligt för dig ;o) hehe

// Fredde