torsdag, juni 23, 2011

Hej och hå!

Sitter och kollar på syster när hon äter frukost? Väntar på att klockan ska bli 14.30, ska kolla synen då. Jag och Jessica var där ett bra tag igår och provade bågar och det slutade med att jag tog hem 5 par plus exeditens privata! =) Jättesnällt av henne, de var verkligen fina, men det var inte de jag bestämde mig för i slutänden. Jag har ju inte kollat synen på minst fem år så det ska intressant och se om det har blivit sämre. Glasögonen är jag hyffsat less på, de är ju för stora och glider av ibland! När vi satt på tåget till Köpenhamn för några veckor sen t ex, var jag på dass och råkade väl slänga en blick ner mot toastolen och då hoppade glasögonen i! Jag blev inte glad...Det ska bli så skönt att få ett par som sitter bra!

Nu ska jag bege mig...


Ha en bra dag!

Inga kommentarer: