söndag, juni 19, 2011

Seeeeeeg

Vilken sjukt seg helg det har varit! Vi for aldrig till mässan, mamma köpte åt mig det jag behövde därifrån. Det var ju bra. Fast det hade ju så klart varit kul å gå där själv och ev köpa nåt mer, men eftersom Erik skulle skjuta upp idag så kändes det inte lika kul när man måste stressa hem igen därifrån, det är rätt långt. Men nästa år...hehe!

Det har varit rätt trist väder idag, mulet och regn då och då, och nu regn! Jag är ensam hemma, Erik och Jonne har stuckit till Luleå för att hämta en båt som Jonne köpt. De är väl hemma vid 02:30 kanske! I övrigt har det inte hänt så mycket idag, jag och Maria och Holger for på stan en sväng och snurrade bara för att vi hade lite att göra, jag har spelat dator, läst bok, spelat på mobilen, ja en riktigt slapp dag bara! Ja jag har ju vart på gymmet också förresten! Men eftersom det har varit så slappt idag har jag mer krafter att ge imorgon när jag ska jobba! Först på ansiktbehandling på morgonen.

Man har ju lyckats vända på dygnet rejält också, så himla onödigt! Sover halv dan och är uppe halva natten! Jag är inte ens lite trött just nu...*suck* Men imorrn måste jag i af stiga upp tidigt, det är ju bra!

God natt

Inga kommentarer: