torsdag, juni 09, 2011

Det har varit en väldigt skön dag idag! Jag och Evelina var på stan och gjorde ärenden i fyra timmar först, sen åkte vi hem till mig och satt på bron och gjorde bälten. Jääätttevarmt! Sen kom Anna en sväng, vi grillade och sen fortsatte vi med bältena=) Evelina blev typ klart med sitt och jag blev typ klar med ett, började på en till innan den första var klar. Har inte alla delar så jag får ihop den heller, måste beställa. Sen när vi skulle fara till butiken med lite grejer så startade inte bilen! Vi har ju haft dörren öppen hela dan pga värmen och då har väl lampan varit tänd. Så vi satte i laddaren och tog fyrran till Holger, som inte var hemma! Men vi hann bara åka hem och sätta oss i soffan när Ida & Micke kom förbi. Vi drack kaffe och sen åkte vi till dem och åt paj som Ida slängde ihop på 5 min och drack kaffe igen. SEN åkte vi till butiken och lämnade grejerna och nu är vi hemma. Och jag lär ju inte kunna somna på ett tag, kaffe gör mig kissnödig!

Oj vilken lång tet det blev...Lång dag! Vi hoppas på en lika varm dag imorrn! =)

God natt

Inga kommentarer: