fredag, juni 17, 2011

Fredagen den 17 juni!

Jag fyller år idag. 28 bast! Det är jättefint sommarväder, det brukar inte vara det när jag fyller år, men nu så=) Det har varit sommar nästan hela veckan ju! Det började förra helgen! Shit, det var lite för mycket, man höll på att svimma i värmen. Vi var i Kerrä i lördags och då badade jag t om! Och jag badar inte i första taget, det vet de som var med i Kroatien förra sommarn, hehe!

Nu sitter jag på bron och njuter i solen, är ledig idag, så skönt! Har haft mycket att göra hela veckan och fortfarande men man måste koppla bort ibland så man inte får magsår!

Imorgon åker vi till Villmarksmessan i Bardu och blir troligtvis kvar över natten. Morsan och Tommy ska också dit. Hoppas det inte regnar bara. Vi måste vara tillbaka i Jukkas på söndag kl 15 för då ska Erik skjuta upp.

Nu ska jag fortsätta njuta och vänta tills nästa gäng firare kommer=)

Ha en bra eftermiddag / kväll !


Inga kommentarer: