onsdag, februari 29, 2012

Då har den här dagen också gått...Kom hem för ett tag sen från en samisk modevisning på ICEHOTEL, där eliten inom samisk design i Sverige visade upp sina kläder. Sara Svonni, Karin Vasara, Solveig Labba och en kvinna från Norge. Det var en massa folk i pelarsalen, inte så mycket turister faktiskt utan mest folk från Kiruna. Det var en rolig överraskning när det visade sig att flera släktingar var modeller! =) Jag blir så himla glad när jag får vara med om såna här saker, jag blir helt upprymd och känner mig full av energi och inspiration! Träffade även en komis där som ska hålla kurs med mig till helgen!

Innan jag for dit åkte jag ju till Ida-Maria för att låna hemmes maskin, så mössan blev klar, de ska ju komma och prova den imorgon så den var ju tvungen att bli klar idag!

Summa summarum har det varit en bra dag =) Hoppas det blir lika bra imorrn!

Ha en fin kväll!

2 kommentarer: