onsdag, februari 29, 2012

Vad tycker ni om min nya hårfärg? Mörkrött typ. Färgade igår. Erik har inte märkt nåt. Tänkte vänta och se hur länge det tar innan han märker nåt, om alls! Typiskt killar. Skönt med lite mörkare hår i all fall, jag trivs bättre i det. Fast jag har lite lust att göra slingor till sommaren. Men troligtvis blir det inget av det.

Det är asfin väder idag! Och jag ska iväg och sy. Fick ett mail imorse om att jag kommit med på ett bootcamp för samiska företagare! Ska bli såååå kul! En vecka i Jokkmokk i maj är det. Plus att man ska börja med eget arbete nu fram tills dess. Spännande! Kul att träffa andra företagare och ännu bättre att vi är i samma genre allihop!! =))

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nog ser det bra ut...du vågar visa dig offentligt! =oP

hehe...känns som det kommer att dröja om han inte sett direkt. Men vem vet! =oD

// Fredde

Ida-Marie sa...

Jag var tvungen att säga det till slut för inte märkte han nåt! Han hade nog inte märkt fast det vore grönt! =)