onsdag, september 21, 2011

Hej

Kollar på Svenska Miljonärer och hörde då detta:

"-Jag frågade flickan som gjorde behandlingen på mig vart hon var i från. Och då visade det sig att hon var en sameflicka. Jag har ju inte hört talas om samer mer än i skolan, finns de verkligen... fortfarande?"

HALLÅ!?!?!?hehe...Lät mer som att hon trodde vi är smurfar eller nåt! Att vi bara finns i fantasissusvärlden liksom! Det är ett roligt program det här =)

Imorgon åker jag äntligen till Vuosko. Meningen var att vi skulle åka igår men det strulade ihop sig med våran lift så imorrn åker vi båt istället. Ska bli skönt att komma upp. Och kul att se vad Erik har gjort på huset, han har kommit en bit igen. Ska fota och lägga upp! Men internet är så sjukt segt så man får väl se när jag får upp en bild. Kommer hem på onsdag.

2 kommentarer:

Anna sa...

Fantasissus hehe... Det där med samer är bara en massa diddelidoodle. Hälsa Erkki

Anonym sa...

Kul och se bilder på stugan! de har nog hänt en hel del.
Kram/mamma