måndag, september 12, 2011

Bokföring...


Idag är det astrist väder så jag tänkte att jag kör på med lite bokföring för att göra det hela ännu tråkigare. Nä men jag tycker att bokföring är kul ju! Plus att jag har hittat en budgetmall i min superdator som är bäst av alla datorer i världen! Så jag har full koll på läget, ser direkt hur mycket som ligger på plus och minus, och nu är jag lite sugen på att se hur augusti såg ut. Ja jag är lite seg, augusti borde ha gjorts för länge sen men jag har inte hunnit=) Ska bara fara till butiken och hämta resterande papper.

Ikväll ska jag på kurs. Anmälde mig redan i våras nångång och trodde inte att det blev av eftersom de aldrig hörde av sig. Men jag fick ett brev i fredags där det stod att kursen drar igång på måndag, alltså idag. Kursen går ut på att man ska lära sig väva band. Hoppas det är såna band jag vill lära mig väva, alltså samiska skoband. Annars vet jag inte. Då är det väl inte så intressant. Återstår att se ikväll då.

Ha en bra dag!