fredag, september 09, 2011

Jag har spenderat exakt hela dagen i stan idag. Efter mötet på Företagarcentrum åkte jag till mor och gjorde alla mina ärenden tillsammans med henne. Innan jag åkte dit följd jag med Ida till sameskolan för att hämta hennes barn. Och vilka möter jag där om inte Sameradion! Så idag har jag vart med där en tredje gång på kort tid. Nu frågade de bara lite kort om vad jag minns av 11/9 2001. Det sändes idag halv 4 i p2. Hehe, alltid lika jobbigt att höra sin egen röst, man låter ju helt annorlunda än vad man själv tror!

Imorrn ska jag upp och jobba på Tyréns så jag måste försöka komma i säng tidigt så jag inte somnar på jobbet sen. Tänkte ev ta en liten kvällspromenad nu innan Erkki kommer hem från jobbet, det är så skönt väder ute, dock kolvart!

God natt

Inga kommentarer: