tisdag, november 08, 2011

Bild från helgen

Så här såg det ut min lilla monter. Hade inte alls bestämt hur jag skulle lägga upp allting, tog bara med mig några hyllor och hackarmar. Det blev rätt bra ändå.

Jag blir så himla seg och trött när det är så sjukt mörkt! Det känns som att det har varit kväll halva dan...Borde kanske gå i ljusterapi så man inte blir konstant trött! =)

Idag har jag varit och packat upp alla grejer från helgen och ändrat om lite på hyllorna. Blev inte klar men det är ingen brådska med det ännu. Syster har också varit här hela dan, hon åkte hem ganska nyss. Jag gjorde fläskpannkaka till middag och just efter vi ätit kom Evelina och Fredde med mazariner.

Ha en mysig kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Najs!

Hörru...ljusterapi. Skaffa såna lampor o ha i butiken! Du har ju firma...dra momsen =oP

/Fredde

Ida-Marie sa...

Min sylampa som jag har är faktiskt en sån lampa=) Om det nu ska hjälpa...