måndag, november 07, 2011

Måndag

Jag försöker ladda upp bilder men det går inte så bra. Datorn vill inte ens läsa SD-kortet! Man blir så less....Jaja, Erik får kolla på det när han kommer hem, han kanske har nåt knep =)

Sitter med en kopp te och har skrivit ut ett par fakturor och nu ska jag börja med bokföringen.

Så himla skönt att mässan är över, det har varit ganska intensivt, men roligt ändå. Jag har sovit väldigt dåligt hela helgen så det har ju gjort mig extra trött, plus att vi inte gick och la oss i tid direkt. Första kvällen var jag och Sara på Arcus till 22 och höll på med montern men hann inte bli riktigt klar så vi fick sticka dit tidigare på fredag. Då kom även Erik dit med min kusin och hans familj. Mässan gick bra, det var 4500 pax och jag var helt slut i fötterna och ryggen! Man är ju inte van att stå hela dan. På kvällskvisten kom Eriks bror och hans tjej dit från Umeå! Så vi gick ut och åt tillsammans och hade det trevligt till typ 23! Dålig sömn den natten också! 5900 besökare på lördagen och jag var helt knäckt när dan var slut och sov ett par timmar på rummet innan vi gick på bio och såg Jägarna 2, svinbra film! Och sen på söndag packade vi ihop allt och checkade ut från vandrarhemmet. Dagen gick sakta, det var inte alls lika mycket folk och vi började längta hem! När klockan äntligen slog 17 fick vi bära ut allt till bilden eftersom alla kärror var upptagna så det tog typ en timme! Trötta började vi våran resa mot Kiruna just efter 18. Men resan gick ändå rätt bra, det var månsken så det var inte helt kolsvart vilket var skönt! Som tur var det inte halt eller nånting!

Så imorse var det väldigt skönt att sova ut! Jag ska ordna med papper här hemma och sen om jag hinner packa upp allt i butiken. Har vävkurs ikväll!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: