tisdag, maj 08, 2012

Fortfarande på kurs!

Nu är det två dagar kvar på kursen. Idag har vi fått råd av flera olika personer med olika kunskaper inom olika områden som t ex prissättning..Jag trivs som fisken i vattnet här! Man kunde nog höra min entusiasm genom radion i morse också när jag berättade om mina förväntningar på den här kursen! Det sändes i morse på Sameradion i P2 och det är jag Sofia Jannok Anna-Stina Svakko och Marja Skum som blir intervjuade.

Vi har idag suttit och blivit fullproppade av information och ska snart gå och äta middag för att senare fortsätta med yttligare uppgifter!

Igår var vi på studiebesök både på Sameslöjd Stiftelsen och på c/o Gerd. Det var mycket intressant och kul att lyssna på!

Nu ska jag gå och få i mig nåt så man orkar lite till! =))

Ha en fin kväll!


Inga kommentarer: