tisdag, maj 01, 2012

I Jukkas

Nu är vi hemma från Vuosko igen. För mig blir det inte att åka upp igen förrän till sommaren men Erik kanske åker upp en sväng till när han får ledigvecka. Om det inte hade varit för att jag ska på kurs till Jokkmokk så hade jag lätt stannat kvar där uppe! Men men...Det är bra att ha nånting att längta till.

Christian och Linnéa och Manja har varit uppe nu i helg. Vi var i Norge och fiskade, men fick inget=( Tog det lugnt, bakade pizza och gjorde glass. Chillhelg.

Igår fick min kusin en bejbis! Hennes första. Jag längtar tills vi får träffa den! Det är så himla kul, jag är så glad för deras skull! Och nästa kusin får sin om typ två veckor. Värsta babyboom här i familjen Svonni =)

Nu ska jag snart äta lunch och sen ska jag jobba lite. Erik har just åkt till jobbet. Så himla trist när han jobbar eftermiddag! Men jag är ju inte ensam för det, jag har ju Unni =)

Ha en bra dag!

Förresten, ni som har Instagram, följ mig! @idamariesvonni

Inga kommentarer: