tisdag, maj 15, 2012

Jukkas



En hilma skön helg i Vuosko! Glömde laddaren så jag har inte haft nån telefon heller på hela helgen, så skönt! På fredan var det toppen väder så vi satt ute hela dan. Lördag var det ganska dåligt väder, snöstorm typ så vi tog det lugnt inne. Söndag var det bra väder men vi åkte ner rätt tidigt ändå, typ vid 14. Sovit som en stock har jag gjort också! Trött efter en tung vecka=)

Igår var jag på massage på morgonen och sen var jag däckad hela dan. Får lite yrsel alltid efter massagen så jag låg hela dan...Inte kul!

Idag är det finfint väder. Jag har varit uppe sen sju och fixat lite med mail som jag inte hunnit ta hand om. Tänkte ta en promenad in till butiken och styra upp lite. Har apmycket att göra som vanligt men ska försöka planera det bättre så jag slipper stressa upp mig så mycket! För det är nåt jag lärt mig under tiden som företagare, jag tål inte stress!! Trodde att jag gjorde det innan men nu vet jag att jag inte gör det, inte när det kommer till en överdriven punkt.

Nåväl...Ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser ju ut som att hunden sitter och visslar! =oD

//Fredde