fredag, januari 15, 2010

Äntligen ledig! Varje morgon hela veckan har det varit världens vackraste soluppgång, himlen har varit helt lila varje gång! Men när man jobbar har man som ingen möjlighet att fota det och idag när jag varit ledig så var det så klart värsta dåliga vädret! Får hoppas på bra sikt imorrn!
Idag har jag sytt två väskor. Evelina efterlyste sin väska igår som hon beställde i höstas typ! Så jag tog tag i det och sydde två så hon får välja. Är riktigt nöjd med båda faktiskt, får se vilken hon vill ha.
Imorgon är det tovningskurs hela dan typ. Ska bli kul men samtidigt är det lite trist att vara borta hela dan när Erik är hemma. Och när jag kommer tillbaks från kursen åker han till jobbet =(
Ikväll ska vi kolla "Män som hatar kvinnor". Har ju bara sett den en gång=) Och nu har vi äntligen fått en dvd. Våran gick ju paj nångång i slutet av sommaren så vi har inte kunnat kolla film sen dess men igår köpte farsan ett playstation 3 så han behöver inte sin dvd så vi lånade den.
Hade ju tänkt jobba med budgeten idag men jag har inte kommit så långt. Försöker hitta ett recept på lax, men det går trögt. Ville laga mat tills Erik kommer hem men vet inte om det blir nåt av det...Eller räcker det med creme fraiche med citronpeppar i till? Det är det jag kan komam med utan att åka och handla...Ja det får bli det, måste börja fixa! MAT!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Testar kommentera nu så får vi se om det lyckas =o)

Anonym sa...

Kan jag få receptet på laxen? /Mamma