tisdag, januari 12, 2010

Jag hade haft tid att sticka en hel massa vantar alla kvällar jag är ensam hemma. Men Erik har lyckats städa bort en av mina stickor! =( Har letat överallt men den finns ingenstans! Måste kanske köpa nya, troligtvis kan man inte bara köpa en så det blir väl å köpa 5 nya.
Var hyffsat trött imorse första timmen på jobbet. Ja när jag steg upp var jag oxå sjukt trött men den första timmen innan de andra kom in var det totalt dött, inte en gäst i sikte, bara tyst. Jag höll på att somna. Men dagarna går ändå rätt fort när man börjar tidigt, fastän jag tycker att halv sju är lite väl tidigt. Mitt problem är nämligen att jag är så himla trött när jag kommer hem från jobbet så jag somnar på soffan och så kan jag inte somna på kvällen sen. Detta har även hänt idag! Iofs trevligt på det sättet att jag troligtvis är vaken när Erik kommer från jobbet där vid halv ett i natt, inte trevligt på det sättet att jag kommer att vara sjukt trött imorgon bitti!
Har funderat på min affärsidé lite grann här i min ensamhet och kommit på en svinsmart grej som gör det mycket mer troligt för mig att jag kommer starta=) Måste bara kolla upp lite grejjer och kolla vad Erik tycker om den saken först!
Måste plocka in lite grejer, Erik har varit jätteduktig och städat hela huset innan han gick till jobbet=) Nu måste jag dra mitt strå till stacken och plocka in den rena tvätten!
Trevlig kväll!

Inga kommentarer: