tisdag, januari 19, 2010

Fy fasiken vilken jäkla skit helg alltså! Min efterlängtade lediga helg som jag väntat på i tre veckor blev helt totalförstörd! Jag har legat i magsjuka från fredagskväll tills igår!>:( Idag är första dan jag orkat vara uppe! Nu är det bara tre veckor kvar tills jag är ledig en helg igen, och då troligtvis inte tre dar heller! Jäkla skit! Och magsjuka oxå, det värsta som finns i hela världen typ! usch! Men en sak är då säker; när man är frisk önskar man sig 1000 saker...när man är sjuk önskar man bara en sak!
Men nu är jag frisk och glad igen i af! Är fortfarande lite matt, har väl inte hunnit äta ikapp all näring man gjort sig av med, men jag mår inte illa.
Jag har hittat min femte sticka oxå=) Den var under sängen...Ska bara sticka klart det paret jag börjat med och sen sticka klart de rosa som Ida (Eriks syster) ville ha. Risken finns ju att det är sommar där nere innan de är klar=)
Trevlig kväll

Inga kommentarer: