lördag, januari 30, 2010

Vi ska flytta! Lite oväntat och egentligen inte alls planerat eller speciellt genomtänkt. Men det ska bli kul och skönt på flera sätt. Bara en sån sak som att få borsta tänderna i en toalett! Och egen dusch och tvättmaskin! Guuud så skönt det ska bli! Och ett sovrum...Med dörr!=) Inte självklart för alla! Har inte haft ett sovrum sen 2003! Toaletten är typ från 70-talet med brunt golv och orangea väggar men den har en toalettstol och det är varmt där inne! Huset är ett två våningshus med en lägenhet uppe och en nere. Min mormor bor där uppe och vi flyttar in där nere. Har själv bott i lägenheten med min mor för 15 år sen. Före det bodde mina kusiner där, så typ hela släkten har bott i det där huset! Garage får vi oxå! Men vi vet inte exakt när vi får flytta in ännu. Hon skulle plocka ur lite grejer, bl a en brits!?(det har varit distriktsköteskemottagning där) Och städa ur lite. Hoppas det blir snart....Jag är en sån som inte orkar vänta på nåt gott!
Nä måste göra nåt så inte sömnen fångar mig!
Sov gott alla ni som får sova...

3 kommentarer:

Soffipropp sa...

Är det i stan eller Jukkas?

Ida-Marie sa...

Jukkas så klart!! =))

Soffipropp sa...

Attans rabarber, jag som tänkte att du kanske skulle flytta lite närmare... ;D