söndag, oktober 17, 2010

Hallå!

Har just ätit middag, en tårtbit och en majskolv! Nä jag skoja bara, men just när jag höll på att laga mat kom Jonne förbi med en tårta som man var tvungen att smaka och nu är jag inte hungrig längre så klart! Men jag ska laga färdigt maten och göra matback till imorrn och när det är klart är jag nog hungrig igen! hehe...

Idag har jag bara gjort vettiga saker=) Städat och tvättat skogskläderna tills tvättmedlet tog slut! Jobbat med företaget lite också. Det har varit härligt väder idag och helt stilla på Träsket (vi var dit oxå en sväng) som jag önskar att det hade varit när vi var i Gälnam! Fast det har regnat istället, så det är nog snorhalt imorrn när man ska damma till jobbet på morgonen.

Nä jag ska hänga upp tvätten och sen diska och sen kolla nån bra film=)

Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Maria sa...

Måste testa kommentera från telefonen :) har blivit lite lätt nördig :p