fredag, oktober 15, 2010




Hemma! Äntligen, efter tre timmars väntetid i helikopterkön! *suck* Och det blåste svinkallt! Tur att jag hade dunjackan, annars hade jag frusit ihjäl!

Vi har haft jättebra väder, det var mer sol idag än igår. Fast det har ju inte varit nån vidare värme! Solen väŕmde rätt bra idag men inte igår och när det blåser så blir det så himla kallt, i alla fall för mig som bara står och räknar hela tiden utan att röra på mig desto mer.
Som vanligt tog batteriet slut så jag kunde inte fota nå mer. Tog ju inte med kameran utan tänkte bara fota med mobilen, men batteriet i den höll ju inte mer än en dag tydligen(?!) så igår eftermiddag dog den! Han ta några bilder i af. Fotade lite med Eriks mobil också men nu hittar jag inte hans överföringssladd.

Jaja, nu är vi hemma i all fall och det känns ju som att man har haft sin helg när man vart ledig två dar för jag jobbar ju imorrn! Men söndag är jag ledig.

Nu ska jag torka håret och sen slappa framför teven!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: