lördag, oktober 09, 2010

Nu har jag lagt upp den nya designen på www.madeinjukkas.com. Kommentera gärna vad ni tycker=)

Jag håller på att sy vantar. I vadmal. Mönstret är inte helt perfekt så jag försöker mecka ihop det. Men det första paret blev väl helt okej, lite smala men de duger åt mig=)

Var till farsans snickerbod och sågade lite renhornsknappar tidigare idag. Det hann bli typ 5 st innan maskinen gurkade ihop! Så himla typiskt! Men jag tjänade 50 spänn!:D

Ryggen är mycket bättre men det gör ont i vissa lägen, så får se hur det går på jobbet på måndag, lär ju inte kunna lyfta så himla mycket!

Till veckan är det rengärde, vet inte exakt vilken dag ännu men jag ska i all fall försöka få ledigt. Vi har ju en ny vikarie som säkert vill jobba=)

Syrran ska bjuda på tacos ikväll. Gött!

Jaja, ha en mysig lördagskväll!

Inga kommentarer: