tisdag, oktober 05, 2010




Hej hej!

Jag har varit så sjuuukt upptagen så jag har inte haft tid att skriva=) Nä men jag har väl inte haft så mycket att skriva om typ.

Här är några bilder från förra veckan när Eriks päron var här. På torsdag var vi till Narvik och kollade lite och fredag-lördag åkte dem till Vuosko, jag jobbade hela helgen. På söndag åkte de hem. I Narvik var löven fortfarande på träden och vissa tom gröna! Kändes lite konstigt=) Men det var fint, här är det bara grått och fult nu ju!

De hade väldig tur med vädret för nu har det stormat i två dar och det var tur det inte gjorde det när de var på sjön! Inte kul...

Jag jobbar och jobbar, ledig varannan helg och varannan söndag. Håller på att mecka med ny hemsida till www.madeinjukkas.com, då måste ni kolla in den! Mycket finare, den som är nu är ju bara fööör tråkig!

Nu ska jag sy lite...

Ha en bra eftermiddag!

Inga kommentarer: