torsdag, oktober 28, 2010

Morron!

I natt har det snöat en dec typ. Tösnö eftersom det bara är -1 grad. Men vad gör det det är ju snö=) Erik har ju redan vart ute och vält med sin nya skoter! Till helgen öppnar ev Dundret och om det gör det hade jag gärna velat fara dit. Får se hur det blir, jag jobbar ju på lördag.

Idag börjar jag först 11, så himla skönt att få sova ut! Sjukt jobbigt att stiga upp när man är trött! Helst när det är mörkt ute också! Tänk att ljus gör så mycket! Igår var det skymning när jag åkte till jobbet och skymning när jag åkte hem, det är nog inte länge kvar tills det är svart! Förr hade jag inga problem men mörkret men nu börjar jag tycka att det är jobbigare och jobbigare, man blir ju trött av mörker! Och så är jag ju gammal nu, kan ju vara det som också spelar in!

Jag ska ta och damsuga innan jag drar till jobbet!

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tant =oP

// Fredde