tisdag, mars 15, 2011

Ikväll är det äntligen dax för världens bästa serie igen nämligen Desperate Housewives! Så ikväll är man bänkad!

Igår bokade jag möten och höll på med bokföring hela dan och idag har jag sytt så att fingrarna värker! Tycker faktiskt att bokföring är rätt kul! Det tyckte jag redan på kursen när jag blev introducerad första gången. Men det betyder ju inte att jag är kung på det för det är jag verkligen inte! Men man lär sig hela tiden, igår lärde jag mig säkert 2-3 saker som jag inte visste tidigare. Håller på att ta reda på lite lagar och grejer om en annan sak som jag funderar på att dra igång. Men samtidigt vet jag inte om jag ska dra igång nåt mer eller om det är bäst att vänta. Ska fundera lite. Jag kan ju inte rent fysiskt göra allting själv heller, skulle i så fall behöva lite hjälp. Jaja, får se, det är ju ingen brådska.

Erik håller på att laga mat, köttfärssås i mikron! Haha!

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: