lördag, mars 05, 2011



Vi for ut en sväng igår när Erik kom hem från jobbet. Jag höll på att frysa ihjäl när vi kom hem! Fattar inte varför jag inte använder mina batterisockar! Jag vet att mina skor är värdelösa men tror alltid att jag ska klara mig, men gör ju så klart aldrig det! Men nästa gång jag sätter mig på en skoter så är det inte utan mina batterisockar!=)

Det har varit väldigt ombytligt väder idag kan man säga. Imorse var det lite halv molnigt men sol och det såg ut att bli bättre men istället drog det in värsta snöstormen! Det snöade nån timme kanske och det såg inte alls ljust ut, men helt plötsligt var det blå himmel och man han se solnedgången!

Ikväll ska vi kolla "Snabba cash"! Tror att den är bra, älskar svenska filmer!

Trevlig kväll!

1 kommentar:

Sofia sa...

Men, vad är batterisockar? :) Jag fryser nämligen också ofta om mina fötter. Fin blogg du har! Hälsn. Sofia