onsdag, mars 09, 2011

Nå hej!

Idag har jag varit "ledig". Kände att jag behövde en ledig dag och det är inte så mycket folk i byn idag, och till helgen kommer massa så jag passar på att vara ledig tänkte jag! Tre gånger har folk ringt och stått utanför butiken och vill komma in! Men det är ju bara kul! Bara så typiskt att de skulle komma på min lediga dag. Så helt ledig från jobb har jag inte varit men jag har hunnit vara på byn lite grann. Var förbi Evelina och klippte henne och drack te. Sen for jag till Maria och Holger och drack te där. Och sen åkte jag hem och lagade kyckling och ris och nu sitter jag och funderar över om jag verkligen ska börja baka som jag egentilgen hade tänkt göra idag eller om jag bara ska slappa framför teven. Men då får jag nog prestationsångest för jag kommer inte hinna eller orka baka nån annan dag så det måste egentligen göras idag. Får se om jag gör ett ryck. Men kl 21 ska jag i alla fall kolla Efterlyst...Det är om de där kvinnliga pedofilerna, nån var ju här uppe ifrån nånstans! Sjukt!

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: