onsdag, mars 23, 2011

Morron!

Superfint väder idag! Ser inte ut att blåsa...Eller jo det gör det! Suck! Men det är sol i af och det är huvudsaken=)

Jag var på möte igår men Kiruna Lapland och det verkade väldigt intressant så jag tror att jag ska bli medlem där. Alla var super trevliga också! Det är alltid kul. Det jag ser mest fram i mot i så fall är utställningen i Folkets Hus foajen i sommar! Hade vart super att ha en egen liten monter där=) Jaja, vi får se hur det blir. Ibland önskar jag att jag inte var ensam i företaget. Kanon att man får bestämma allt själv och göra vad man vill när man vill typ, men det hade ändå varit kul att ha nån att diskutera med, bolla idéer med, bestämma tillsammans, jobba tillsammans, dela upp arbetet med, bara nån att prata med helt enkelt! Arbetskompisar brukar ju trots allt vara anledningen till att man trivs på sitt jobb. I framtiden kanske man kan göra nån slags ombildning, om nån är intresserad=)

Vi rökte kött igår. Det är så mysigt att sitta i en kåta och bara drömma sig bort i elden. Men det blev lite väl rökigt där inne så man kunde knappt ha ögonen öppna, jag envisas ändå med att sitta kvar! Gott med kött i af!

Jag ska väl börja göra mig klar för att gå till jobbet, idag lämnar jag bilden hemma.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: