måndag, december 05, 2011

Då sitter man här igen...Ska stiga upp om 5 timmar och är inte ett dugg trött! Grrr...

Idag har det varit en ganska slapp dag. Somnade framför teven imorse och sov till typ halv 12 eller nåt sånt. Jag och Erik har varit hemma hela dagen. Mamma och syrran kom hit. Vi lagade renkok och Viktor kom också och åt. Sen åkte mamma hem och Erik och Viktor lagade hallonpaj! Syster åkte hem efter fikat och vi kollade på Grabben i greven bredvid och sen åkte Viktor också hem. Fast jag råkade nog somna där ett tag, säkert därför också som jag inte är trött alls nu! Jag diskade och donade lite i köket och sen gick Erik och la sig. Och nu sitter jag här och kollar på nåt program med folk som ska bli av med sitt beroende.

Hoppas ni sover gott alla lyckliga som kan sova på nätterna=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Surt som fan att inte kunna sova =o( Hade liknande problem i början på året, men behövde ju inte kliva upp...så man sov bort dan istället. Tror enda sättet är att vaka en natt o lägga sig som vanligt sen. INTE sova framför teven =oP

"Grabben i GREVEN bredvid"? Gayporr versionen av originalet?? ;oP haha

Fredde

Ida-Marie sa...

hehe....graven då!