måndag, december 26, 2011

God morgon!

Shit va det är jobbigt att gå upp tidigt! Men jag jobbar bara idag sen är jag ledig i tre så imorrn ska jag sova lite längre i af=)

Vi åt julmat hos Åke och Birgitta igår, Tommys mamma, och ena hans bror med familj var också där. Man var så mätt sen så man mådde illa! Nu är det slut på svullandet hoppas jag! Inge mer julmat...
Förutom det gjorde vi inte mycket igår. Sov rätt länge, frukost framför tv:n till Harry Potter, sen gick jag på en kort promenad och sen åkte vi till stan. Skön dag. Men felet med sega dagar är att man blir så himla seg att allting blir jobbigt, man orkar inge göra nånting till slut. Men det gör inget, det är ju bara jul en gång per år=) Idag är det ful rulle på jobbet så jag lär ju piggna till i alla fall!

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: