torsdag, december 22, 2011

Dan före dan före dan...

Jag har haft huvudvärk i princip hela dan till och från! Skitjobbigt! Har ganska nyss kommit hem från stan. Varit och fixat ett par klappar, stan var öppen till 21 idag, och färgat håret. Så nu är jag rödhårig och det är pagekort till axlarna ungefär. Syrran klippte bort skiten här för ett par dagar sen. Så himla skönt! Det är ju bara asjobbigt att ha långt hår! Hon klippte bort ca 2 dm! Jag ångrar mig icke. Snyggare och lättare att ha och göra med.

Imorgon efter stängning tänkte jag baka matbröd. Känns lite sent men jag orkar inte gå upp på morgonen för att baka, då gör jag det hellre på kvällen. Erkki får hjälpa=)

Gjorde ett jättefint skinnfodral till iphone idag! Måste fota den bättre med vanlig kamera, mobilbild finns på Facebook. Imorgon kanske jag gör en till, det var rätt kul=) Gillar när man får designa själv lite grann!

Snart är det jul men jag har ingen julstämning i kroppen, inte än i af...


Jaja, trevlig kväll!

Inga kommentarer: