onsdag, december 21, 2011

Hej hej

Det var ett tag sen...Har inte haft tid å skriva, eller inte vetat vad jag ska skriva egentligen. Torka så att säga!

Ja, idag har jag varit i min alldeles egna butik och pysslat lite där. Har sytt klart en grej som ska få en ny ägare till helgen! Blev riktigt nöjd faktiskt! Annars så är alla julklappar klara förutom till lillebror. Vet på ett ungefär vad vi ska ge åt han men har inte fixat det ännu bara. Jag tänkte eventuellt ha öppet på julafton också men får se hur det blir.

Jag har ju tänkt göra knäck men efter jag pratade med syrran om det så blev jag lite fundersam..
Jag- Undra om det är svårt att göra knäck?
Syrran- Det är skitsvårt!
Jag-Jaså, vadårå?
Syrran-Ja men har du inte sett Sunes Jul?! De eldar ju upp hela jävla köket!

Hahahaha! Så nja...Vet inte om jag vågar ta risken!

Ska baka matbröd i alla fall hade jag tänkt.

God kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

knäck är grejer det! Slevar smälter i det, och plomber ryker. Recepten borde ha varningstext! =oP

// Fredde

Ida-Marie sa...

hehe, precis! Därför vet jag inte om jag vågar ta mig an det! =) Känner mig inte riktigt redo...