onsdag, mars 28, 2012

Hallå!

Shit vad tiden går fort! Jag har jobbat sista dan i lördags och sen dess gjort bort andra ärenden som man inte haft tid med när man jobbar. Trots att det var min sista dag i lördags så ska jag tillbaka idag. Har nämligen fått erbjudande om att vara MICE-guide, och det kunde man ju inte tacka nej till! Det är nånting som jag velat göra flera år men inte fått möjligheten. Men nu fick jag i alla fall en grupp som jag ska ta hand om idag och imorgon. Ska bli så himla kul! =))

Igår hämtade vi våran nya valp, Unni. Hon är jätteliten och busig. Men trött ganska ofta så det är ju bra! Nu ligger hon bredvid Erik och sover.

Jag ska iväg på ett annat uppdrag jag också har idag. Talma sameby har årsmöte så jag och Ida-Maria ska fixa maten. Det är väl fika på förmiddan, lunch och sen fika på eftermiddan. Men jag ska ju möta upp min grupp vid 13 så jag åker efter lunch. Det ska också bli kul! Plus att det verkar bli toppen väder idag, så denna dag kan nog inte bli bättre!

Hoppas eran dag också blir kanon! Ha det bra!

Inga kommentarer: