lördag, mars 03, 2012

HELG!

Igår var jag i butiken hela dan och sydde som en galning. Fick låna pappas symaskin som är från typ Ellos för 995:- och den funkar hur bra som helst! Den är ju så klart inte lika spejsad som min men den kan köra rakt fram och tillbaka och det är ju det som är huvudsaken!

På kvällen tog jag bussen till Kiruna. När vi körde förbi industriområdet körde vi in i en konstig dimma. Men när lukten kom in i bussen insåg man att det var brandrök! En stor brand i en industribyggnad, och senare stängdes alla vägar av inom en km från branden.

I alla fall så var ett gäng från jobbet som skulle äta middag hos en kollega. Hon hade gjort fläskfilégryta som var supergod! Efter maten drog vi till en annan kollega. Där drog de på musik på högsta volym och partyt var ett faktum. Men detta trots att 70% var nyktra. Jag drog i alla fall hem med Erik när han slutade vid 22 och slocknade direkt jag kom hem.

Nu ska jag ut i vårsolen! Det är superväder idag!

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: