tisdag, mars 13, 2012

Miss!

Jag for till vårat fikarum/ omklädningsrum för att lämna täckbyxorna och lurarna för att slippa dra på dem hela dan på seminariet. Min chef var där och frågade om jag skulle jobba, när jag ska på seminarim, berättade jag glatt! Jaha vad handlar det om då, undrade han då och jag berättade vad det handlade om. Och det han säger då är att det är morgon! Han visste det för att han också skulle dit. Grrr!! Varför trodde jag att det var idag då? Jag vet att det var den 14 mars men jag trodde att 14 mars var idag! haha, jaja vi ses väl imorrn, hejdå!

Så jag satte mig på skotern igen och for på byn en sväng...Efter ett par koppar kaffe åkte jag till butiken och sydde lite grann. Ett projekt blev klart! Och ett nytt måste påbörjas snarast!

Ikväll blir det Desperate Housewives! =))

Inga kommentarer: